Støt Lev
Hjælp Lev med at forbedre forholdene for mennesker med udviklingshandicap og deres familier.
Din støtte gør en forskel!
Har du styr på din regnskabstekniske og administrative værktøjskasse? Kan du favne over en bred opgaveportefølje, hvor du kan være med til at præge, hvordan opgaver skal løses? Er du skrap til systemer, rapportering og etablering af praktiske, enkle arbejdsgange, og har du lyst til at være med til at gøre en forskel for mennesker med udviklingshandicap?
Så kan du være den rette til at indgå i vores økonomi- og ejendomsteam, hvor du kan få et job med kerneopgaver på regnskabsområdet krydret med support til og dialog med frivillige ildsjæle i vores 50 lokalkredse om økonomispørgsmål.
I Lev arbejder vi for at forbedre rettigheder og vilkår for mennesker med udviklingshandicap. Vi har 8.200 medlemmer, hvoraf mange er frivillige i vores lokale kredse. Vi er ca. 45 ansatte og har hovedkontor i Høje Taastrup. Vi skal hver dag styrke organisationen ved at engagere endnu flere medlemmer, frivillige og samarbejdspartnere og sætte vores sag højere på dagsordenen, så vi kan gøre en større forskel for målgruppen.
Vi har en sammensat økonomi med både egne indtægter, ejendomsdrift, offentlig støtte, projektaktiviteter i Danmark og internationalt samt private bidrag. Vi er i fuld gang med at udvikle vores indtægtsside og optimere vores data og rapportering. Vores lokalkredse er i øget aktivitet, og det kræver nye systemer for deres økonomihåndtering.
At være økonomimedarbejder hos os, betyder at du får mulighed for en bred opgaveportefølje med hovedvægten på:
Derudover er der i en lille organisation som Lev med store ambitioner altid diverse ad hoc-opgaver, som lander i din favn. Det kan dreje sig om administrativ håndtering af arvesager, kvalitetssikring af tidsregistreringssystem eller noget helt tredje. Kort sagt tilbyder vi dig en afvekslende hverdag sammen med vores økonomi- og ejendomsteam på 6 personer, som glæder sig til at byde dig velkommen.
Du har flere års erfaring indenfor regnskab og bogholderi, og du er vant til at arbejde selvstændigt, struktureret og detaljeorienteret.
Du er rigtig god til arbejde sammen med andre, både os der bliver dine nye kollegaer og vores mange frivillige folk, der gør et stort arbejde ude i vores lokalkredse. Du får måske ligefrem energi af at gøre regnskab og økonomi enkelt og overskueligt for andre, som ved mindre om disse ting end dig.
En hverdag på vores kontor i Høje Taastrup, hvor du kan se frem til at blive en del af et åbent og uhøjtideligt miljø med engagerede kollegaer, som støtter og hjælper hinanden på tværs af organisationen.
Din lønpakke vil tage udgangspunkt i Levs overenskomst med HK, inkl. 17,1 % pension og sundhedsforsikring. Derudover har vi en lang række personalegoder, herunder 6 ugers ferie/feriefridage samt 5 omsorgsdage/lukkedage. Vi tilbyder også at videreudvikle dine kompetencer med relevante kurser.
Har du spørgsmål til stillingen, så ring eller skriv til økonomi- og administrationschef Pernille Lindberg på pl@lev.dk eller tlf. 2085 8357 (gerne sms).
Send venligst din ansøgning hurtigst muligt og gerne senest d. 5. juni til job@lev.dk. Skriv venligst ”økonomimedarbejder” i emnefeltet.
Lev indkalder løbende til jobsamtale.
Lev er interesseorganisationen for de cirka 53.000 mennesker med udviklingshandicap, der er i Danmark, samt deres pårørende. Vi er en forening og et fællesskab for mennesker med udviklingshandicap, deres familier og frivillige.
I Lev mener vi, at mennesker med udviklingshandicap bidrager til et mangfoldigt samfund. Derfor arbejder vi for respekt, inklusion og ligeværd og vi insisterer på retten til selvbestemmelse, tryghed, udvikling og trivsel for mennesker med udviklingshandicap.
I Lev opsamler, skaber og formidler vi viden og rådgivning om livet med udviklingshandicap og skaber løsninger til gavn for mennesker med udviklingshandicap.
Hjælp Lev med at forbedre forholdene for mennesker med udviklingshandicap og deres familier.
Din støtte gør en forskel!